weladekyamasr
مرحبا بك زائرنا العزيز ...
تسعدنا زيارتك ويشرفنا ان تكون عضوا فى منتدانا ...
لنكن إخوة فى الله .
weladekyamasr
مرحبا بك زائرنا العزيز ...
تسعدنا زيارتك ويشرفنا ان تكون عضوا فى منتدانا ...
لنكن إخوة فى الله .
weladekyamasr
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

weladekyamasr

منتدى ولادك يامصر .. منتدى كل المصريين

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
حتى تكون أسعد الناس
اترك المستقبل حتى يأتى ولاتهتم بالغد لانك اذا اصلحت يومك صلح غدك
مامضى فات ومافات مات فلا تفكر فيما مضى فقد ذهب وانقضى
كرر ( لاحول ولاقوة الا بالله ) فانها تشرح البال وتصلح الحال وتحمل بها الاثقال وترضى ذا الجلال
أكثر من الاستغفار فان معه الرزق والفرج والذرية والعلم والتيسير وحط الخطايا
لاتجالس البغضاء والثقلاء والحسدة فانهم حمى الروح وهم حملة الاحزان
ابسط وجهك للناس تكسب ودهم وألن لهم الكلام يحبوك وتواضع لهم يجلوك
كن واسع الافق والتمس الاعذار لمن اساء اليك لتعش فى سكينه وهدوء واياك ومحاولة الانتقام
لاتفرح اعدائك بغضبك وحزنك فان هذا مايريدون فلا تحقق امنيتهم الغالية بتعكير حياتك
سب اعدائك لك وشتم حسادك يساوى قيمتك لانك اصبحت شيئا مذكورا ورجلا مهما
لاتتاثر من القول القبيح والكلام السيئ الذى يقال فيك فانه يؤذى قائله ولا يؤذيك

لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟

عمو أيمن
أمة الله
0ut 0f ServicE
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
0ut 0f ServicE

0ut 0f ServicE

ذكر عدد الرسائل : 883
مشكور : 7

لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟   لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 4:19 pm

لو عاوز تحرق دم البنت وتجيب لها الضغط تعالى وانا اقولك يا عم المحتار

ازاى يرفع الولد ضغط دم البنت؟؟؟
العملية فى منتهى السهولة و سيتم عرضها من خلال من خلال عدة مواقف متتالية و الله المستعان و ربنا يقدرنا على بنت حواء......

1- اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسالك انت عامل ايه ازى احوالك ؟
ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟
2- ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة
ترد و تقول شىء طبيعى
3- لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الغتاتة او على الاقل ترش عليها ميه!!
4- لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنت حلوة افضل باصيصلها و متنح و لما تسالك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع و نفضلها.......
5- لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوت حسنى بالظبط.
6- لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسالك عن رايك فى شكلها قولها
هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى!!!!!!
(اللى مافيهمهاش يسالنى)
7- لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك مثلا : الساعة 4.30
بص فى ساعتك و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة!!!!!
8- لو راكب عربية نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمن الجنتلة انك تيجى جنبها و تزمر على اخرك.....
9- لو نفسك تمشى مع بنت فى كليتك و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها (والطريقة مجربة و جابت مفعول) .....
هتنادى عليك........
- احمد .... ممكن لو سمحت......
- بصلها و اضحك فى و شها و بعدين دير وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبل كده......
طبعا و شها هيبقى شبق الطمطماية لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لوميلاتها و تقول عليك انك و لد تنك و ماعندكش دم و لا ذوق....
و فاجاة روح كلمها عادى و لا كان حاجة حصلت......
هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك.....
(على فكرة انا لما عملت كده كانت صدفة و الله ماكنتش اقصد)

10- لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........
و البياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين بتمشى الانسة ليه انا جى قبلها
(طبعا اعمل حسابك ان البقال هيضربك باى حاجة فى ايده)

11- لو انت مع بنت و هتركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف للسواق يقعد يبصلها فى المراية
طبعا اتصرف على الفور و قعدها جنبه و اقعد انت ورا!!!!!!

12- لو انت مصاحب بنت جادعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضرت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابى ....
امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما رسبت السنة اللى فاتت و قفتى جنبى... و لما اتثبت و اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى
مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر و نحس!!!!!!!!

13- لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة الجنان دى؟؟؟
قولها: هو انتى مين فيهم!!!!!!!!
14- لو كنت ماشى مع بنت سامرة (على فكرة انا بموت فى السمر ماتفهمونيش غلط انا حتى اللى بمشى معاها شبه سامية جمال!!) وكانت لابسة فستان احمر و قاليتلك دلعنى....
قولها : يا فحم مولع..!!!

15- لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل قوى يعنى) و بتقولك ماتبقى تعمل زيه
رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى بيمشى معاها!!!!!!

16- لو بتسالك فى غيرة ( انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرى اسمها دعاء و شاقرة) رد و قول لا و الله انا ماشى مع بنت خمرية و اسمها سارة!!!!!!!

17- لو قالتلك اى بنت مش بزمتك انا مالية عليك حياتك
قولها: ايوة بس لو ماكنتش عرفتك كانت محفظتى هتفضل مليانة..

18- لو اى بنت بعتت رسالة او موضوع على المنتدي تعمل ايه
طبعا تنفض كما لو ان الموضوع مش موجود اساسا.

وبكده نكون استفدنا جميع

أمة الله

أمة الله

انثى عدد الرسائل : 235
مشكور : 0

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟   لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 6:09 pm

ايه ده تعالى يا فاطمه الحقينا بسرعه احنا لازم نعمل هنا حزب واتنين وتلاته
دي افكار تموت مش تحرق الدم بس
صحيح منقوله ولا من الدماغ
0ut 0f ServicE

0ut 0f ServicE

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟   لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 6:22 pm

طبعا منقوله هو لو من دماغى يبقى اكيد عملتها وانا بصراحه مش ارضى اعمل كده .ده يحرق الدم بس ..
عمو أيمن

عمو أيمن

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟   لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 6:28 pm

هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاهاههاهاهاههاهاهاهاها

دي تحرق الدم والمية وجميع سوائل الجسم يا ريس
Ibn_MaSr

Ibn_MaSr

ذكر عدد الرسائل : 1238
مشكور : 17

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟   لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 6:33 pm

لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنت حلوة افضل باصيصلها و متنح و لما تسالك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع و نفضلها.......
دية تعتبر اكتر حاجة بعملها ياعبد الرحمن .. بس ايه المواضيع دى .. انت ماشاء الله فاتح على الرابع هنا .. ربنا يعينك .
https://weladekyamasr.ahlamontada.net
0ut 0f ServicE

0ut 0f ServicE

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟   لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 6:41 pm

أبو العز كتب:
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاهاههاهاهاههاهاهاهاها

دي تحرق الدم والمية وجميع سوائل الجسم يا ريس

والله عندك حق يا دكتور ايمن دا يحرق الدم والميه والنور والفاتوره تيجى بدرى كمان ..

نورت الموضوع يا دكتورنا ومستنيين مشاركاتك الممتعه.
fatma ahmed

fatma ahmed

انثى عدد الرسائل : 195

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟   لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 8:34 pm

حاضر يا معلم عبد الرحمن هدفعك تمن كل كلمه من الكلام ده غالى بس اصبر على لما اخلص اللى فى ايدى حاضررررررررررررررررررررررررر

ان مجبتلكوش حقكم قولى على مش زعيمه حزب لا قولو زعيمه عصابه

بس انا محتاجه كام بنت معايا مينفعش انا وساره بس فين بوسى وبسبوس

ح 👅 ا :evil: ض :twisted: ر scratch
Ibn_MaSr

Ibn_MaSr

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟   لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 8:40 pm

كدا ياعبد الرحمن .. هتخليهم يعملوا زى ماعملوا هناك والاقى نور الهداية تيجى تحذف الموضوع هنا كمان .. حرام عليك ياعبد الرحمن . لن انسى لك هذا الموقف
fatma ahmed

fatma ahmed

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟   لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 10:17 pm

mhdy105 كتب:
كدا ياعبد الرحمن .. هتخليهم يعملوا زى ماعملوا هناك والاقى نور الهداية تيجى تحذف الموضوع هنا كمان .. حرام عليك ياعبد الرحمن . لن انسى لك هذا الموقف

حذف حذف مين , اوعوا احسن

قد اعذر من انذر
possy cat

possy cat

انثى عدد الرسائل : 161

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟   لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 10:39 pm

شوف جبته لنفسك اهوه
الكبيره بتاعتنا هتلمنا من تانى
وهنطلع عليك القديم والجديد
خدها نصيحه مننا تسلم انت مش ادنا
وازا كان على حرقه الدم اراهن انك اتحرق دمك من البنات بما فيه الكفايه
هه؟
اعترف
اوعى تنكر
الانكار مش هيفيدك
خد بالك انا مراقباك
Ibn_MaSr

Ibn_MaSr

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟   لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 10:53 pm

احنا فى المنتدى فيه هنا مشرفين بس لسه ماعملناش مراقبين .. اعمل اللى فى نفسك ياعبد الرحمن يااخويا ماحدش مراقبك فى المنتدى غيرى.. سلااااام
fatma ahmed

fatma ahmed

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟   لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 10:58 pm

possy cat كتب:
شوف جبته لنفسك اهوه
هه؟
اعترف
اوعى تنكر
الانكار مش هيفيدك
خد بالك انا مراقباك

:::على رايك يا بوسى يا حببتى ,يا بنتى من خلال تحليلى الفسيولوجى للدكتور اكتشفت الاتى
1-انه يعانى من صدمه نفسيه عصبيه احتكاكيه ادت الى ضرب النصف الشمال من مركز المخ
2-عقده من بنت جادعه ,يعنى تلاقى واحده بنت من اللى هما عملت فيه مقلب جامد ,ومش عارف يعملها ايه هيتجنن ,يا عينى عليك يا دكتور :(
3-اتقى شر الحليم اذا غضب :affraid: afro :twisted:
fatma ahmed

fatma ahmed

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟   لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 10:59 pm

mhdy105 كتب:
احنا فى المنتدى فيه هنا مشرفين بس لسه ماعملناش مراقبين .. اعمل اللى فى نفسك ياعبد الرحمن يااخويا ماحدش مراقبك فى المنتدى غيرى.. سلااااام

بقى كده يا دكتور مهدى
حاضررررررررررررررررررررررررررر
:affraid:
0ut 0f ServicE

0ut 0f ServicE

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟   لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 11:12 pm

possy cat كتب:
شوف جبته لنفسك اهوه
هه؟
اعترف
اوعى تنكر
الانكار مش هيفيدك
خد بالك انا مراقباك

والله يا دكتوره بوسى كات انا بقى عاوز ارد عليك من كذا ناحيه ماشى اوكى استلمى اليمين وهى بالنسبه لفاطمه وهى بقى ولله الحمد لغاية الان صفر مقابل اضعاف من الارقام وهذا التوفيق انما بفضل الله سبحانه وتعالى ولا دخل لنا فيه , يعنى عندك المحاوله الوحيده لها والتى اقتفت اثرها خلف الدكتور ايمن وفى الاخر فى شنك ههههههه .. وانا بقى منزل شويه موضيع واللى طلع ده القليل من الكثير..اما بالنسبه للناحيه الشمال فانا عمرى ما اتحرق دمى من بنت خالص وعلى ايه ان شاء الله يتحرق دمى,,, الحمد لله فى حالنا ومش لينا دعوه بيهم والصنف ده انا بطلته من زمان....

وبالنسبه للناحيه اللى فى النص فالعبد لله احسن واحد يعترف بس الحمد لله التاريخ ابيض والكاتب ابيض وليلتنا بيضه اعترف على ايه ان شاء الله انا مش ليه سوابق ...وبعدين انكر ايه انا مش عندى حاجه انكرها واللى فى قلبى للشعب....وبعد ين مراقبانى اولا انا مش عندى حاجه تتراقب الحمد لله زى ماقلت وبعدين ايه يا محمد هو انت معين ناس من وراى ولا ايه .... انت مش قلت انك بس اللى مراقبنى ....اظن كده الماسج وصل وربنا ينصركم اصلكوا كده بقى شكلكوا وحش انتو والمعلمه بتاعتكوا...

مع تحيات العبد لله زعيم قسم الرجاله المنتصر ابدا ودائما.

fatma ahmed

fatma ahmed

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟   لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 11:20 pm

:::قسم الرجاله ايه اذا كنت عمال تهاتى لوحدك ولا حد بيقولك انتا فين ,وبعدين ايه الغلط فى المشاركه اللى كانت ورا الدكتور ايمن ولا انتا مش لاقى حاجه تقولها

المغلوبين اهما المغلوبين اهما 👅 :geek:
0ut 0f ServicE

0ut 0f ServicE

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟   لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 11:33 pm

fatma ahmed كتب:
possy cat كتب:
شوف جبته لنفسك اهوه
هه؟
اعترف
اوعى تنكر
الانكار مش هيفيدك
خد بالك انا مراقباك

:::على رايك يا بوسى يا حببتى ,يا بنتى من خلال تحليلى الفسيولوجى للدكتور اكتشفت الاتى
2-عقده من بنت جادعه ,يعنى تلاقى واحده بنت من اللى هما عملت فيه مقلب جامد ,ومش عارف يعملها ايه هيتجنن ,يا عينى عليك يا دكتور :(

ايوه يبنى عندك كام مشاركه من المغلوبين ,, عندى 2 فى الاخر ,,اوكى ماشى دخلهم مش هيخدوا غلوه..

بسم الله . ازيكم يا مغلوبين , عاملين ايه ايه اخباركم واخبار القهر اللى انتو فيه ,, اوكى كنت عاوز اوضح بعض الحقائق للاوهام اللى انتو بتقولوها امال مش صدمه عصبيه ولله الحمد ربنا وعدكوا بواحد فيه دماغ تمشى محافظة الاسماعليه والغربيه واللى حواليها وتوديها لاكبر فرع فى النيل يصيفوا ويجبهم عطشانين دى كانت بعض المغامرات بس يعنى المخ ولله الحمد شغال بكفاءه عاليه ...

بالنسبه للبنت فانا الحمد لله معرفش بنات علشان يجيلى منهم عقد , يدوب انتو ولسه صغيرين يعنى مش تعرفوا تعملوا عقده لخيط يبقوا هتعقدوا بنى ادم عقد جمهوريه بحالها ومن ضحاياها انتو وانا بقى مش كنت راضى اعترف بالسر الخطير ده بس احيانا بيبقى لصالح المريض...والله انكم مضحكين ههههههههه ال ومش عارف يعملها ايه وهى فين اصلا اللى مش عارف يعمل لها ايه ديه شوف العبد لله مش يملا عينه ولا اقولك بلاش بلاش اصلكوا مش هتتخيلوا ...

وهو انتو بتعرفوا تغضبوا دا انتو لما بتغضبوا بتعيطوا واحنا الرجاله بنقولكم مش تعملوا كده تانى وخلاص غسلوا وشكوا يلا...
fatma ahmed

fatma ahmed

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟   لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 11:47 pm

dr_abdelrhman كتب:
fatma ahmed كتب:
possy cat كتب:
شوف جبته لنفسك اهوه
هه؟
اعترف
اوعى تنكر
الانكار مش هيفيدك
خد بالك انا مراقباك

ايوه يبنى عندك كام مشاركه من المغلوبين ,, عندى 2 فى الاخر ,,اوكى ماشى دخلهم مش هيخدوا غلوه..

بسم الله . ازيكم يا مغلوبين , عاملين ايه ايه اخباركم واخبار القهر اللى انتو فيه ,, اوكى كنت عاوز اوضح بعض الحقائق للاوهام اللى انتو بتقولوها امال مش صدمه عصبيه ولله الحمد ربنا وعدكوا بواحد فيه دماغ تمشى محافظة الاسماعليه والغربيه واللى حواليها وتوديها لاكبر فرع فى النيل يصيفوا ويجبهم عطشانين دى كانت بعض المغامرات بس يعنى المخ ولله الحمد شغال بكفاءه عاليه ...

بالنسبه للبنت فانا الحمد لله معرفش بنات علشان يجيلى منهم عقد , يدوب انتو ولسه صغيرين يعنى مش تعرفوا تعملوا عقده لخيط يبقوا هتعقدوا بنى ادم عقد جمهوريه بحالها ومن ضحاياها انتو وانا بقى مش كنت راضى اعترف بالسر الخطير ده بس احيانا بيبقى لصالح المريض...والله انكم مضحكين ههههههههه ال ومش عارف يعملها ايه وهى فين اصلا اللى مش عارف يعمل لها ايه ديه شوف العبد لله مش يملا عينه ولا اقولك بلاش بلاش اصلكوا مش هتتخيلوا ...

وهو انتو بتعرفوا تغضبوا دا انتو لما بتغضبوا بتعيطوا واحنا الرجاله بنقولكم مش تعملوا كده تانى وخلاص غسلوا وشكوا يلا...

بوسبوس الحقى يا حبيبتى ,الحاله اتبهدلت اكتر من الاول ,الوش استلم الجزء اليمين كمان من الجزء الضاغط على المستوى السفلى من مركز الادراك
كما ان الخبل مسك الجزء الشمال من الجزء العلوى من الجزء التحتانى فى مركز الفهم

لا حول الله يا رب اكتر من كده وبيزيح ربنا انا بطلب من المدير انه ينبه جيران الدكتور احسن الحاله وسعن اوى وومكن الدكتور يخطف العيال الصغيرين ويقولك بدربهم عشان مطش مصر والسنغال

ال ايه محدش يمله عينه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ده يا عينى بيتخيل هيعمل ايه ولا بنت راضيه تعبره ,معلش يا ابنى

ده انتا لسه صغير يا ابنى
0ut 0f ServicE

0ut 0f ServicE

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟   لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 05, 2008 12:49 am

والله ما هقول غير انكم غلابه وربنا يهديكم ومسيركم تعرفوا انتو كنتوا بتكلموا مين... ههههههه .. مرحيين
basbosa

basbosa

انثى عدد الرسائل : 19

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟   لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 05, 2008 12:50 am

الناس هنا شايفين نفسهم اوى............
بس احنا الحمد لله واثق من فوز والمصريه دايما معروفه بقوتها وجبروتها........
ونحب نسمع من عبدالرحمن المواصفات الى مش هنعرف نتخيلها دى تطلع ايه.....
احنا الحمد لله واثقييييييين اوى من نفسنا اوووووووووووى اووووووووووى كمان.......
ااحنا خيرة شابات مصر.......
ممكن اسمع صوتك بقى.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عمو أيمن

عمو أيمن

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟   لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 05, 2008 4:48 pm

اقتباس :
ممكن اسمع صوتك بقى.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هو للأسف المنتدى هنا كتابي فقط وليس صوتي

:lol: :lol: :lol:
basbosa

basbosa

انثى عدد الرسائل : 19

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟   لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 05, 2008 4:50 pm

ممكن اشوف ردك بقى؟؟؟؟؟؟؟؟
كده ينفع يادكتور ولا فيه تعليق برضه؟
0ut 0f ServicE

0ut 0f ServicE

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟   لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟ I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 06, 2008 2:14 am

ان شاء الله اول ما البت بتاعتى توصل ان شاء الله كوكب الارض هبقى اقولكم شكلها..

لو عاوز تحرق دم بنت (تعالى يا عم الحج وشوف)؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ازاى تحرق دم البنت.(بلاش بنات تدخل)
» تعالى وخد هديتك ...
» خش وشوف الحمد لله الواحد في نعمه
» لو عاوز تبقى غلس زى اعمل كده.........
» لو عاوز تشتغل نفسك