weladekyamasr
مرحبا بك زائرنا العزيز ...
تسعدنا زيارتك ويشرفنا ان تكون عضوا فى منتدانا ...
لنكن إخوة فى الله .
weladekyamasr
مرحبا بك زائرنا العزيز ...
تسعدنا زيارتك ويشرفنا ان تكون عضوا فى منتدانا ...
لنكن إخوة فى الله .
weladekyamasr
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

weladekyamasr

منتدى ولادك يامصر .. منتدى كل المصريين

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
حتى تكون أسعد الناس
اترك المستقبل حتى يأتى ولاتهتم بالغد لانك اذا اصلحت يومك صلح غدك
مامضى فات ومافات مات فلا تفكر فيما مضى فقد ذهب وانقضى
كرر ( لاحول ولاقوة الا بالله ) فانها تشرح البال وتصلح الحال وتحمل بها الاثقال وترضى ذا الجلال
أكثر من الاستغفار فان معه الرزق والفرج والذرية والعلم والتيسير وحط الخطايا
لاتجالس البغضاء والثقلاء والحسدة فانهم حمى الروح وهم حملة الاحزان
ابسط وجهك للناس تكسب ودهم وألن لهم الكلام يحبوك وتواضع لهم يجلوك
كن واسع الافق والتمس الاعذار لمن اساء اليك لتعش فى سكينه وهدوء واياك ومحاولة الانتقام
لاتفرح اعدائك بغضبك وحزنك فان هذا مايريدون فلا تحقق امنيتهم الغالية بتعكير حياتك
سب اعدائك لك وشتم حسادك يساوى قيمتك لانك اصبحت شيئا مذكورا ورجلا مهما
لاتتاثر من القول القبيح والكلام السيئ الذى يقال فيك فانه يؤذى قائله ولا يؤذيك

ملتقى التعارف

dr-elsayed
بطاطا بطوطى
ذكرى بلا حياة
GwiRiA
قطر الندى
Geo.Mahmoud
أزهرية حرة
الطائر الجريح
مريووووم
mohamed mhdy
dr_se3o
princes bassant
AhMeD 3lLaM
shmes
ابوعمار
اسلام عوض الله
lOda_lOvE
anass
Ebrahim mhdy
silver sword
freshman
EsMa3il
lamees
عمو أيمن
fatma ahmed
basbosa
أمة الله
possy cat
0ut 0f ServicE
Ibn_MaSr
34 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Ibn_MaSr

Ibn_MaSr

ذكر عدد الرسائل : 1238
مشكور : 17

ملتقى التعارف Empty
مُساهمةموضوع: ملتقى التعارف   ملتقى التعارف I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 3:59 am

بسم الله الرحمن الرحيم ... ندعوكم للتعارف هنا
وليس شرطا ذكر الاسم الحقيقى بالذات طبعا للبنات فيكفى الاسم المستعار ولكن نريد كليتك وفرقتك ومن امثال هذه المعلومات البسيطة .. لكى نكون باذن الله اسرة واحدة مع بعضنا فى السراء والضراء
ولقوله صلى الله عليه وسلم ( مثل المؤمنين فى توادهم وتراحمهم وتعاطفهم كمثل الجسد الواحد اذا اشتكى منه عضو تداعى له سائر الجسد بالسهر والحمى ) ... والسلام عليكم
https://weladekyamasr.ahlamontada.net
0ut 0f ServicE

0ut 0f ServicE

ذكر عدد الرسائل : 883
مشكور : 7

ملتقى التعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملتقى التعارف   ملتقى التعارف I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 8:34 am

يا اهلا بيك يا محمد مهدى وبجميع الاخوه الاعضاء وهو لسه المنتدى انا عارف جديد ومش عليه حد لكن مسيره يتملى ان شاء الله ونكون اسره واحده كما كنا ولكن هنا لا رقابه لنا الا بانفسنا فكلا منا مراقب على نفسه وليفعل كلا منا ما غير لائق دينيا واخلاقيا وكلنا هنا اخوه... وابدا بنفسى:

الاسم /عبد الرحمن السيد عبد الرحمن

البلد / الشرقيه فاقوس

الكليه/ طب دمياط

/الفرقه/الثانيه ان شاء الله

الحاله الذهنيه/ عاقل ان شاء الله واللهم دمها نعمه واحفظها من الزوال..

الطموح/ طموحى ان اكون طبيبا ناجحا مفيدا لدينى ولوطنى محبا لكل الناس .

الحاله / اعزب طبعا (لسه عاقل)

Ibn_MaSr

Ibn_MaSr

ملتقى التعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملتقى التعارف   ملتقى التعارف I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 8:37 am

[size=18]وسابدا بنفسى ان شاء الله بعد ان سبقنى الاخ / عبد الرحمن ..
الاسم / محمد
الكلية / الطب فرع القاهرة
الفرقة / الثانية
.
اتمنى لك مشاركات سعيدة تسعدك فى صفحاتك يوم القيامة...

عدل سابقا من قبل محمد الفاتح في الأربعاء يونيو 23, 2010 10:53 pm عدل 1 مرات
possy cat

possy cat

انثى عدد الرسائل : 161
مشكور : 0

ملتقى التعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملتقى التعارف   ملتقى التعارف I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 10:29 am

طبعا زى ما دكتور عبد الرحمن قال اننا مش جداد على بعض بس ان شاء الله المنتدى يتعرف للناس كلها

الاسم:possy cat
الكليه:الطب
الفرقه:التانيه
0ut 0f ServicE

0ut 0f ServicE

ملتقى التعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملتقى التعارف   ملتقى التعارف I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 10:33 am

مش هنقدر نقول غير مشكوره جدا يا دكتوره بوسى كات وربنا يوفقك..[b]
أمة الله

أمة الله

انثى عدد الرسائل : 235

ملتقى التعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملتقى التعارف   ملتقى التعارف I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 10:57 am

الإسم :sora.rora
الكلية:هندسة
الفرقة:الأولى (إعدادي)
basbosa

basbosa

انثى عدد الرسائل : 19

ملتقى التعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملتقى التعارف   ملتقى التعارف I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 11:59 am

اهلا بكل الموجودين
واحب افكركم بنفسى
الاسم:basbosa
الكليه:الطب
الفرقه:التانيه
fatma ahmed

fatma ahmed

انثى عدد الرسائل : 195

ملتقى التعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملتقى التعارف   ملتقى التعارف I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 1:26 pm

:::اخيراااااااااااااااااااااا الواحد يقدر يشم نفسه من غير محد يخنئه ويقوله كده غلط وكده عيب وكده كخ .

:::الاسم / فاطمة احمد
*الكليه /اللغة العربية
*الفرقه /الثانيه ان شاء الله
*اللون المفضل /الاسود طبعااااااااااااااااااااا وبلا منافس
*سبب اشتراكى فى الحزب سورى قصدى المنتدى الجديد /انى مبحبش حد يتحكم فيا ولا يعترض عليا طالما انى مش بقول حاجه عيب او حرام .
*فلسفتى فى الحياه /التوكل على الله - الاعتماد على النفس .
*اهم القيم التى اقتنع بيها /التوكل -الكرامه -الحريه -المساواه -العدل.

:::طبعااااااااااااااا اهلا بكل الاعضاء بوسى وبسبوسه وساره ,وعاوزين بنات تانى بقى .
:::وان شاء الله مش ناويين نعمل حزب لا ده احنا ناويين نقلب نظام الحكم فى المنتدى وناخد المنتدى لينا ونبقى احنا الاداره والاعضاء وكل حاجه فيه (دكتاتوريه بقى يعنى جت علينا ).

:::جين تعملوا منتدى جديد فى الدراسه ,الله يسمحكم ما الواحد قاعد طول الاجازه فاضى .......
عمو أيمن

عمو أيمن

ملتقى التعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملتقى التعارف   ملتقى التعارف I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 2:22 pm

ماشاء الله .......ماشاء الله
دي العيلة كلها هنا

طيب على كده أعرفكم بنفسي ولا بلاش

الإسم (كما قيل لي) : أيمن فؤاد
الفرقة (كما قلت لهم) : الخامسة - طب بني آدمين
العمر (ده التجديد بأه) : أكتر من 5 سنوات وأقل من 52

وإن شاء الله هنشارك هنا حتى أثناء الدراسة
بس نفسي يا جماعة ماننساش أزهرواي لإننا احنا اللي كنا شايلين القسم هناك

شكررررررررررررررررررررررا
0ut 0f ServicE

0ut 0f ServicE

ملتقى التعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملتقى التعارف   ملتقى التعارف I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 2:58 pm

والله يا جماعه مشكوين جدا انكم سجلتوا فى المنتدى الصغغن معانا بس هنعمل ايه ...؟ هنا بقى ان شاء الله مش كل ما حد يكتب مشاركه هنحذفها ليه ولا هنتوههه وراها فى الاقسام التانيه ..: والى عاوز كمان حاجه انا تحت امره ومحمد كمان تحت امره فاحنا كلنا هنا اخوه والله وربنا يديم المعروف وكبيرنا طبعا زى ما اتعودنا فى الماضى والمستقبل دكتورنا ايمن ابو العز ويا ميت اهلا وسهلا بالدكتوره بسبوسه اللى شرفة ونورة المنتدى بالتسجيل معانا والدكتوره بوسى كات والاستاذه فاطمه اللى كانت نوره القسم فى ازهر واى والباش مهندسه سورا رورا اللى نورت القسم فى اخر يومين بمشاركاتها ..

واحنا عارفين طبعا ان الدراسه بدات واحنا مشغولين فعلا وكمان عندى انا ومحمد النت بنشيله فى الدراسه بس هنعمل ايه هى فكره جت لمحمد وخلاص بس ان شاء الله يكفينا اننا نكون متصلين وفى الاجازات وخلافه نبقى نقعد وان شاء الله طبعا الاجازه القادمه نكون اكتر من كده وهنا بقى فى المنتدى مش ليكوا دعوه بحاجه اسمها مدير ومش عارف ايه ولا مشرف ولا الكلام الفاضى ده واللى عاوز كمان حاجه عادى احنا مش فى مانع احنا كلنا هنا واحد الضو قبل المدير وهو طبعا لا مدير ولا مشرف بس حاجات روتينيه كده وخلاص .. وطبعا انا اقصد الكلام لدكتورنا وكبيرنا ايمن ابو العز واقوله اللى حضرتك تامر بيه احنا تحت امرك ولو عاوز المدير حتى...

الرجاء انى مش اكون خليتكو تملوا من كلامى...
fatma ahmed

fatma ahmed

ملتقى التعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملتقى التعارف   ملتقى التعارف I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 3:31 pm

:::بلاش استاذه دى يا دكتور عبد الرحمن احسن بتحسسنى انى عندى 190سنه ومتشكره طبعااااااااااااااااا على المساواه دى جداااااااااااااااااااااااااااااا .

:::الدكتور ابو العز ,شوفت على رايك العيله كلها هنا فاضل الجيران ,انا كنت فى الاول بفتكرك دكتور لحد امبارح لما قرات ابيات الشعر قولت يمكن جيه القسم غلط (زى يعنى )دلوقتى لقيتك بتقول انك دكتور ,فالواحد مخه اتمخول بس بجد لو انتا دكتور وبتكتب شعر بالطريقه دى (اللهم صلى على النبى )يبقى المفروض انى اعتزل كليه اللغه العربيه لانى مبعرفش اقول (فيمتو)كلمه من الكلام ده .

:::ان شاء الله نجيب اعضاء تانى انا هحاول كده بس ناس بعيد عن ازهراوى
وطبعااااااااااااا يا دكتور ابو العز مش هننسى ازهراوى هو اللى حصلنا فيه حاجه تتنسى ,خليه ان شا الله يلغوا المنتدى نفسه ولا حتى يلغوا كل المواضيع ,بس الصراحه احسن حاجه فيه انى اتعرفت منه على ناس كويسه
🐱
Ibn_MaSr

Ibn_MaSr

ملتقى التعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملتقى التعارف   ملتقى التعارف I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 5:03 pm

لا لا دا كان مقلب بس ... مش هنتعامل الا بالحذف او النقل !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
طبعا ياجماعه ماتصدقوش ان شاء الله هنبقى عيلة هنا ربنا يسهل بس ونبقى عيلة فى الخير .. اشكركم على مشاركتكم معنا ... ومادفعنا لاطلاق هذا المنتدى عو الاحساس بالتضييق والظلم والكيل بميكالين فى اكثرمن منتدى ..اشكركم مرة قانية وجزاكم الله خيرا
عمو أيمن

عمو أيمن

ملتقى التعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملتقى التعارف   ملتقى التعارف I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 6:54 pm

fatma ahmed كتب:
:::بلاش استاذه دى يا دكتور عبد الرحمن احسن بتحسسنى انى عندى 190سنه ومتشكره طبعااااااااااااااااا على المساواه دى جداااااااااااااااااااااااااااااا .

:::الدكتور ابو العز ,شوفت على رايك العيله كلها هنا فاضل الجيران ,انا كنت فى الاول بفتكرك دكتور لحد امبارح لما قرات ابيات الشعر قولت يمكن جيه القسم غلط (زى يعنى )دلوقتى لقيتك بتقول انك دكتور ,فالواحد مخه اتمخول بس بجد لو انتا دكتور وبتكتب شعر بالطريقه دى (اللهم صلى على النبى )يبقى المفروض انى اعتزل كليه اللغه العربيه لانى مبعرفش اقول (فيمتو)كلمه من الكلام ده .

🐱

متشكر جدا على الكلام الجميييييييييييييل ده

ربنا يكرمك يا أستاذة :D
عمو أيمن

عمو أيمن

ملتقى التعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملتقى التعارف   ملتقى التعارف I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 7:00 pm

dr_abdelrhman كتب:
والباش مهندسه سورا سورا اللى نورت القسم فى اخر يومين بمشاركاتها ..
..
سورا سورا يا عبد الرحمن ..........
سورا رورا خليتها سورا سورا
معلش يا باشمهندسة الغلطة من الكيبورد أكيد
0ut 0f ServicE

0ut 0f ServicE

ملتقى التعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملتقى التعارف   ملتقى التعارف I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 7:52 pm

أبو العز كتب:
dr_abdelrhman كتب:
..

هههههههههههههههههههههههههه والله ما عارف اقول ايه يا دكتور ايمن بس مشكور على التصحيح.
fatma ahmed

fatma ahmed

ملتقى التعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملتقى التعارف   ملتقى التعارف I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 9:21 pm

معلش يا دكتور ابو العز اصل (((الدكتور))) :D عبد الرحمن مخدش باله ,اهو بقى تعليم اخر زمن ,تقول ايه دكتور ومش عارف يقرا اسم بنت صح , :bounce: طيب امال هيكتب روشته ازاى بقى :geek: يعنى بدل ما يكتب انسولين ممكن يكتبه بنسلين عادى عادى متخدش فى بالك :twisted:

هنقول ايه لينا ربنا بقى

الرساله دى يا دكتور عبدالرحمن عشان تعرف ازاى تحرق دم بنت ولسه الحساب مخلصش :bounce: ☀ 😕 :albino: :affraid: :cherry: 🎅 :bball: cheers :rendeer: :farao: :drunken: Sleep king flower 🐘 :study: scratch :joker: :queen: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
0ut 0f ServicE

0ut 0f ServicE

ملتقى التعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملتقى التعارف   ملتقى التعارف I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 9:43 pm

dr_abdelrhman كتب:
والله يا جماعه مشكوين جدا انكم سجلتوا فى المنتدى الصغغن معانا بس هنعمل ايه ...؟ هنا بقى ان شاء الله مش كل ما حد يكتب مشاركه هنحذفها ليه ولا هنتوههه وراها فى الاقسام التانيه ..: والى عاوز كمان حاجه انا تحت امره ومحمد كمان تحت امره فاحنا كلنا هنا اخوه والله وربنا يديم المعروف وكبيرنا طبعا زى ما اتعودنا فى الماضى والمستقبل دكتورنا ايمن ابو العز ويا ميت اهلا وسهلا بالدكتوره بسبوسه اللى شرفة ونورة المنتدى بالتسجيل معانا والدكتوره بوسى كات والاستاذه فاطمه اللى كانت نوره القسم فى ازهر واى والباش مهندسه سورا رورا اللى نورت القسم فى اخر يومين بمشاركاتها ..

واحنا عارفين طبعا ان الدراسه بدات واحنا مشغولين فعلا وكمان عندى انا ومحمد النت بنشيله فى الدراسه بس هنعمل ايه هى فكره جت لمحمد وخلاص بس ان شاء الله يكفينا اننا نكون متصلين وفى الاجازات وخلافه نبقى نقعد وان شاء الله طبعا الاجازه القادمه نكون اكتر من كده وهنا بقى فى المنتدى مش ليكوا دعوه بحاجه اسمها مدير ومش عارف ايه ولا مشرف ولا الكلام الفاضى ده واللى عاوز كمان حاجه عادى احنا مش فى مانع احنا كلنا هنا واحد الضو قبل المدير وهو طبعا لا مدير ولا مشرف بس حاجات روتينيه كده وخلاص .. وطبعا انا اقصد الكلام لدكتورنا وكبيرنا ايمن ابو العز واقوله اللى حضرتك تامر بيه احنا تحت امرك ولو عاوز المدير حتى...

الرجاء انى مش اكون خليتكو تملوا من كلامى...

هههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههه

والله انا مش عارف اجيبلكم الموضوع واشرحه ازاى بصراحه الوضع مؤسف .لكن الصراحه احيانا بتبقى فى مصلحة المريض وامرى الى اللهالوضع كالتالى:لا حول ولا قوة الا بالله انتو يا جماعه بتقولوا فى ايه.. يعنى انا طلعت راجل طيب ومش رضيت اكسف الدكتور ايمن علشان قرا الرد والنظاره مش معاه تقومى يا اخت فاطمه انت كمان تنسى النظاره والله انا ان شاء الله ناوى اطلع دكتور عيون واعالجك باذن الله ومش تخافى نظرى حلو وهكتب اسمك كويس اوى والدواء كويس اوى بس ربنا مش يوعدك بصيدلى زيك بينسى يلبس النظاره ويديك دوا غلط..

هههههههههههههههههههههههه اظن مش تحسب اول نقطه ليكو حزب البنات وانا بقى هكتب اللى انا عاوزه والايام بيننا ,امال مش هنحرق دم البنات..
fatma ahmed

fatma ahmed

ملتقى التعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملتقى التعارف   ملتقى التعارف I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 9:50 pm

:::بلاش تتحدانى يا معلم عبد الرحمن عشان انا صاعبه اوىىىىىىىىىى

الحكم يعلن النتيجه النهائيه
حزب البنات 99999999999999999
حزب الدكتور عبد الرحمن -10000
Ibn_MaSr

Ibn_MaSr

ملتقى التعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملتقى التعارف   ملتقى التعارف I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 10:02 pm

اشكرك والله واسمحيلى اقولك يادكتورة لانك بصراحة بشوية الاقتراحات دى غلبتى اللى بيقولوا على نفسهم دكاترة زيى كدا ..انت مش تستحقى تبقى عضوه انت تستحقى تبقى مديرة المنتدى بالاقتراحات الجميله اللى انت قولت عليها وباذن الله اصبح هناك قسم للاقتراحات ويمكنك كتابة ماتشائى من اقتراحات او حتى انتقادات .. وربنا يسهل ان شاء الله سناخذ اقتراحاتك على محمل الجد والاهمية ..
fatma ahmed

fatma ahmed

ملتقى التعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملتقى التعارف   ملتقى التعارف I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 10:10 pm

mhdy105 كتب:
اشكرك والله واسمحيلى اقولك يادكتورة لانك بصراحة بشوية الاقتراحات دى غلبتى اللى بيقولوا على نفسهم دكاترة زيى كدا ..انت مش تستحقى تبقى عضوه انت تستحقى تبقى مديرة المنتدى بالاقتراحات الجميله اللى انت قولت عليها وباذن الله اصبح هناك قسم للاقتراحات ويمكنك كتابة ماتشائى من اقتراحات او حتى انتقادات .. وربنا يسهل ان شاء الله سناخذ اقتراحاتك على محمل الجد والاهمية ..

:::لا متقولش كده يا دكتور ,وبعدين ده المنتدى بتاعى ,يعنى المفروض مفيش شكرا عشان محدش بيشكر حد عشان بيظبط بيته صح ولا ايه ,وبصراحه انا زوهلت من السرعه اللى اتعمل بيها القسم ده بس فين باقى الجماعه .

:::وبصراحه كلامك ده بيجنن ناس كده , بس احسن يستهلوا وانا هعرفهم . :P
عمو أيمن

عمو أيمن

ملتقى التعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملتقى التعارف   ملتقى التعارف I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 05, 2008 12:01 am

اقتباس :
لا حول ولا قوة الا بالله انتو يا جماعه بتقولوا فى ايه.. يعنى انا طلعت راجل طيب ومش رضيت اكسف الدكتور ايمن علشان قرا الرد والنظاره مش معاه

لا والله يا عبده قريته وانا لابس النضارة
قولي بأه قصدك إيه بالظبط

طيب من غير يمين
ولا شمال
كانت مكتوبة سورا سورا
امال انا جبت الاقتباس من بيتنا
عمو أيمن

عمو أيمن

ملتقى التعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملتقى التعارف   ملتقى التعارف I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 05, 2008 12:06 am

أبو العز كتب:
dr_abdelrhman كتب:
..

بلاش شغل النصب ده يا عبده
ده احنا بنقول يا هادي
basbosa

basbosa

انثى عدد الرسائل : 19

ملتقى التعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملتقى التعارف   ملتقى التعارف I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 05, 2008 12:38 am

انا قريتها برضه سورا سورا بس اهو حرف واتصلح مش حكايه يعنى.......
براحه على عبد الرحمن ياجماعه انا بقيت المحاميه بتاعته(ده على اساس انه مش عارف ياخد حقه).....
بس انا لاقياكوا كلكوا عليه وكده مينفعش يعنى.........
(فين بقيه الاتعاب بقى يادكتور.؟؟؟؟؟؟؟؟؟)
0ut 0f ServicE

0ut 0f ServicE

ملتقى التعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملتقى التعارف   ملتقى التعارف I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 05, 2008 1:43 am

basbosa كتب:
انا قريتها برضه سورا سورا بس اهو حرف واتصلح مش حكايه يعنى.......
براحه على عبد الرحمن ياجماعه انا بقيت المحاميه بتاعته(ده على اساس انه مش عارف ياخد حقه).....
بس انا لاقياكوا كلكوا عليه وكده مينفعش يعنى.........
(فين بقيه الاتعاب بقى يادكتور.؟؟؟؟؟؟؟؟؟)

يا لهوى شوفوا الرحمه يا جماعه .. علشان انا مش عارف ارد هى بتدافع عنى ياريت بقى تتعلموا الرحمة بالبنى ادمييين .. والله تب الحمد لله مش الكل على يعنى .. على العموم متشكر جدا يا دكتوره بسبوسه بس انا خايف ليكون طعم ولا حاجه
أمة الله

أمة الله

انثى عدد الرسائل : 235

ملتقى التعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: ملتقى التعارف   ملتقى التعارف I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 05, 2008 9:46 am

يا جماعه كل دي خناقه خلاص أنا ممكن أدخل بعضويتين سورا رورا وسورا سورا المهم محدش يزعل والدنيا تهدى وتبقى أمان

ملتقى التعارف
صفحة 1 من اصل 9انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية